Alla inlägg under augusti 2012

Öl

Av Linus Ekberg-Lager - 25 augusti 2012 16:07

Avkoppling i sjukskrivningen med lite bira och vänner man inte sett på länge länge länge! :)

Av Linus Ekberg-Lager - 23 augusti 2012 13:12

Ja idag är det dags att säga vad man tkr och tänker! Får se hur det går :/ skissen på "drömhyllan" har nu startat. Vill ha! Det är en långsiktig plan men den ska genomföras hoppas jag. Dock kommer älsklingen aldrig gå med på det :( men har man en hobby så har man!

Av Linus Ekberg-Lager - 22 augusti 2012 23:48

Har en dröm angående min hobby. Hem hylla. Med plats för 3 terrarium. Riktigt ordentligt och snyggt inredda. 1 för kameleont, 1 för 2 kps och ett som jag inte är helt säger på, men gärna en blåtungad Skink! Övre hyllan står för foder. En dubia odling som sköter sig själv. En hylla dom är 2. Hög 120 bred och 60 djup. Snyggt gjord i osb och reglar. Vilken guldgruva! Det är det man strävar efter. Visst vill man göra impulsköp men det är inget med det. Utan en kameleont, 2kps och en Skink. Den ultimata samlingen och den ultimata drömmen :) men den får man nog aldrig uppleva. Men det är
Mitt mål med hobbyn iaf :) ne godnatt nu gott folk. Skiss på drömmen kommer sen.

Av Linus Ekberg-Lager - 21 augusti 2012 21:48

Sitter och glor på svenska Hollywood fruar men jag älskar min flickvän såpass mkt att jag genomlider detta! Det ni grabbar! Ta lärdom av mästaren att hålla ihop kärleken! ;)

Av Linus Ekberg-Lager - 20 augusti 2012 12:07

Sjukan idag, stiften ska ut jag hoppas bara det går bra. Min magkänsla säger annat! Tkr inte om det alls!

Av Linus Ekberg-Lager - 8 augusti 2012 13:40

Blomster ska få lite ny färg i armen. Även jag tror jag :) härligt härligt :) bilder får väll komma sen.

Tänkte på en sak häromdagen, folk som springer 200m(kollade på os) dom får ju starta på olika avstånd? Ändå säger dom att vilket spår du än springer i så är det lika långt? Och sen säger dom också att det får snabbare att springa innerspåret iaf? Fattar inte riktigt det här

Presentation


Reptilfreak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards