Alla inlägg under september 2012

Av Linus Ekberg-Lager - 11 september 2012 21:25

Lilltjejen som är utan namn än så länge ska till och ömsa om ett par dagar :) efter bara en vecka hemma! Kul :)
Var över till "raggarn" min gamla gymnasiekamrat och kikade på hand djur med, fina saker spindlarna men ack så obehagliga. Gick över förväntan bra iaf :)
Var ju även hem till Robban och sirpa och hälsade på Bosse :) kul att se honom igen :) lillemannen har frisknat på sig bra! Satt i deras reprilrum och tog en kaffe.
Notering: hus nu!!!! ;)
Tog massa bilder men lägger upp en bild på några få av alla burkar som var där!

Av Linus Ekberg-Lager - 11 september 2012 21:21

Lilltjejen som är utan namn än så länge ska till och ömsa om ett par dagar :) efter bara en vecka hemma! Kul :)
Var över till "raggarn" min gamla gymnasiekamrat och kikade på hand djur med, fina saker spindlarna men ack så obehagliga. Gick över förväntan bra iaf :)
Var ju även hem till Robban och sirpa och hälsade på Bosse :) kul att se honom igen :) lillemannen har frisknat på sig bra! Satt i deras reprilrum och tog en kaffe.
Notering: hus nu!!!! ;)
Tog massa bilder men lägger upp en bild på några få av alla burkar som var där!

Av Linus Ekberg-Lager - 11 september 2012 21:21

Lilltjejen som är utan namn än så länge ska till och ömsa om ett par dagar :) efter bara en vecka hemma! Kul :)
Var över till "raggarn" min gamla gymnasiekamrat och kikade på hand djur med, fina saker spindlarna men ack så obehagliga. Gick över förväntan bra iaf :)
Var ju även hem till Robban och sirpa och hälsade på Bosse :) kul att se honom igen :) lillemannen har frisknat på sig bra! Satt i deras reprilrum och tog en kaffe.
Notering: hus nu!!!! ;)
Tog massa bilder men lägger upp en bild på några få av alla burkar som var där!

Av Linus Ekberg-Lager - 7 september 2012 11:55

Nu är hjärtat med mig överallt!

Av Linus Ekberg-Lager - 4 september 2012 00:38

Jag tror fan jag har jorden bästa, finaste, mest älskvärda! Ja alla jävla positiva ord som finns tror jag ni kan lägga ihop i ett och ändå inte kunna beskriva henne :) och TÄNK, hon är min :)

Av Linus Ekberg-Lager - 2 september 2012 13:03

Jag hatar tamejfan att inte ha körkort! Jag blir galen! Nu behöver jag komma in till herpers och storhandla! Men inte fan går det. Nej då! Alla är bakis, ingen har bil etc etc! Skjut mig snälla

Presentation


Reptilfreak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards