Direktlänk till inlägg 7 november 2012

Impulsiv som få...

Av Linus Ekberg-Lager - 7 november 2012 09:32

Anledningen till detta inlägg är enkel, ska helt enkelt klargöras varför det säljs, byts och köpa så mkt från mitt håll.

1. Ja är otroligt impulsiv, så impulsiv så att jag knappt hinner med själv ibland. Låter något bra så nappar jag oftast direkt utan att tänka efter.

2. Oftast hjälper jag folk jag känner eller pratar med att ordna djur eller andra saker. Det vill säga att nån frågar om jag vet eller känner någon som har det dom letar efter, jag köper upp det och säljer sen det till den som först ville ha det.

3. Jag har en sambo jag tar väldigt stor hänsyn till. Jag har prövat mig fram med olika djur för att se hur hon tar dem. Därav har det blivit mkt också.

4. Jag har varit osäker på vad jag har velat ha och prövat runt med en hel del. Nu däremot har jag fastnat och kommer inte gå därifrån.

Djur som bor hos oss just nu är alltså; leopardgecko paret Oscar & Pärlan, och lilla Skäggagamskillen Felix.
Dessa kommer stanna. Våran lilla varan tindra dig ju som sagt i tidigare inlägg :( så det var mkt tråkigt. Anledningen till att det blev dom är att det är något min sambo accepterar och inte är rädd för. Även jag tycker väldigt mkt om dom. Så vi bestämde att nu är det slut på djurbyten och sälj. Det som möjligtvis händer är en hona till skäggisen samt en gecko hona till kanske. Så ni som undrar, där har
Ni en förklaring. Vad ska vi ta för slutsats av detta då? Jo, jag har oftast inte haft djuren till mig själv utan till andra, jag har landat på dem jag har.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus Ekberg-Lager - 7 oktober 2015 23:36

Tar upp den igen för att jag inte bara tänker sitta framför tuben ;) Har hänt en del sen jag bloggade sist. Drt äe ju ändå 4a år sedan! Har fått 2st döttrar :), tagit körkort, samt ska jag börja föreläsa. Det tråkiga tar vi i ett annat inlägg, ja...

Av Linus Ekberg-Lager - 23 januari 2013 22:34

Fick just hem 2 skäggagamer som imorgon kommer gå vidare till en som kan och vet vad dem behöver. Den som hade dem tidigare la inte ner vad som behövdes på dem. Kollade dem lite nu och kan bara säga att fyfa-an! Undernärda som fan. Åt 10 dubior i var...

Av Linus Ekberg-Lager - 10 januari 2013 14:28

Gösta ömsat för första gången här hemma :)

Av Linus Ekberg-Lager - 7 januari 2013 12:36

Härlig förmiddag med massa film i sängen :) sinister var sjukt vidrig men hade dåligt slut. Nu blir det Donnie Brasco sen slappmat från lycktan. Mitt hjärta kan behöva det ;) och jag bryter mitt nyårslöfte direkt! Löften är till för att brytas haha! ...

Av Linus Ekberg-Lager - 1 januari 2013 10:27

Kanon kväll på nyår, goda vänner, mat m.m :) fick ju besök av Stoffe och Sanna. Lagade mat gemensamt, gjorde egen glass, ut på 12 slaget med lite annat folk :) sen hem för lite ost & kex m.m. Nu funderar jag starkt på att plocka fram mitt gamla super...

Presentation


Reptilfreak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards